Slagerij Franken

Toen ik deze week boodschappen ging doen, zag ik ineens grote pakken varkenslever bij de supermarkt liggen. Eerder liet ik op dit weblog al weten () dat ik dat hier nog niet had gezien, dus dat het zelf maken van paté enzo er nog niet inzat. Dus ik heb meteen een groot pak gekocht, samen met een groot pak buikspek.
Gisteren zijn Geert en ik samen aan de slag gegaan. We hebben een hausmacher leverworst en een paté gemaakt. Het was best even een gedoe, en ondanks dat we nu zo'n grote keuken hebben kwamen we nog bijna ruimte tekort. Maar het resultaat mag er zijn! We hebben de worst en de paté vanmorgen aangesneden, en ze zijn heerlijk. We kennen onszelf, we (vr)eten alles achter elkaar op als we de kans krijgen, dus uit veiligheidsoverwegingen hebben we de helft in de vriezer gestopt. Kunnen we er later nóg 's van genieten!