Paar dagen in Nederland

We zijn een paar dagen in Nederland geweest. Geert was in mei al geweest, maar voor mij was het de eerste keer sinds onze emigratie. Ik vond het best vreemd om daar weer te zijn!
Aanleiding voor ons bezoek was de dit jaar speciale verjaardag van mijn lieve vriendinnetje Sandra. Ze gaf zaterdagavond een feestje, en wij waren de mystery guests. We kunnen dus goed een geheim bewaren, want ze heeft het niet zien aankomen!
Zondag hebben we gezellig doorgebracht met familie, bij onze (schoon)moeder in Hoogeveen. Gelukkig hadden we al afgesproken dat we daar zouden blijven slapen, want het was zo verschrikkelijk mistig!
Daarna hebben we nog een paar dagen allerlei dingen gedaan, zoals naar mijn oude vertrouwde chiropractor (dat heb ik geweten...), een flinke boodschappenlijst weggewerkt, bij vrienden langs, etc.
Het was heel gezellig allemaal, en hartstikke leuk om iedereen weer 's te zien. Maar we waren blij dat we woensdag weer terug naar huis gingen. Weer lekker naar ons eigen vertrouwde stekkie, heerlijk in ons eigen bed slapen, en weer even bijkomen van alle belevenissen.
En het is hier superlekker weer, dus we kunnen weer lekker buiten aan de slag. Ik heb m'n eerstje rondje bosmaaien er al weer op zitten!