Waar was ik gebleven

Een paar weken geleden heb ik de bestrating rondom de Casas Fruta huizen met de hogedrukreiniger schoongespoten. Ik dacht dat het wel meeviel met het vuil en dat ik niet alles hoefde te doen, maar toen ik eenmaal bezig was bleek het toch helemaal te moeten. Ik heb er aardig krom van gelopen, want ik ga rustig 3 uur aan een stuk door zonder enige vorm van pauze, maar ik mag trots zijn op het resultaat. Je hebt zo'n eer van je werk hè.

En ik vind het leuk om te doen, het is een soort gummen in het groot. Dus ik had geen bezwaar tegen nog een schoonmaakklus. En dat kwam goed uit, wantde gele betonstenen in onze oprit leken een hele poos nog redelijk geel, maar toen ik er nog 's goed naar keek besloot ik dat dat er ook een stuk beter zou kunnen uitzien. Dus heb ik er nu al een paar keer een uurtje met de hogedrukreiniger aan gewerkt, en inderdaad, zo geel kon ik het me niet meer herinneren. Ik doe het rustig aan, uurtje hier, uurtje daar, maar ik hoef me telkens niet af te vragen of ik de volgende keer nog kan zien waar ik gebleven was. Het verschil is overduidelijk!