Toch nog een positief eind

Een paar weken geleden blogde ik over mijn vervelende ervaring met Bol.com. Uiteindelijk bleek het niet kunnen bestellen van een ebook te komen door nieuwe regelgeving, waardoor leveranciers bij bestellingen uit het buitenland het BTW tarief van het betreffende land moeten berekenen. Helaas had niemand van Bol.com me daarover verteld, we lazen het zelf op internet.

Het moet gezegd, Marieke van de klantenservice van Bol.com begrijpt veel meer dan haar collega's. Na 4 weken heen-en-weer mailen verscheen ineens Marieke in mijn mail. Dat dit verhaal helemaal was misgelopen en of ze me mocht bellen. Dat mocht, we hebben elkaar een week geleden even gesproken. Ik zat toen net buiten met Eddy, en die blafte op een bepaald ergens naar. Vandaag ging de bel, er stond een pakketdienst voor de deur. Met een pakketje van Bol.com, met deze kaart en een hondenspeeltje. En daarmee krijgt het verhaal toch nog een positief eind!